NY BLOGG .

hej,
jag är en tjej på 15 år och jag heter EmmaLee Jonsson , kallas oftast LeeLee av mina vänner .
Jag bor i sthlm i en lägenhet, precis som vilken normal människa som hellst.
Eller, utifrån ser allt normalt ut iaf.

Den här bloggen kommer handla om motgångar och medgångar, mitt liv , åsikter och tips . Kanske några texter/korta noveller också, men vi får väll se.

På min förra blogg frågade alla om jag var från sverige. så jag tänkte svara på den frågan redan nu..
Ja, jag är nästan helt svensk, förutom att min gammelfarmor var finsk. så, ja jag är svensk .


Jag ska fixa lite små saker , som t.ex länks ut min blogg lite här och där . Bara så jag kommer igång .

Jag kommer antagligen ha både mina egen knäppta bilder, och bilder från t.ex weheartit.


Om det är nån mer ni undrar över är det bara att fråga på !

puss och kram
/ LeeLee

Tumblr_l64brhhlyx1qcc7c3o1_500_large
weheartit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0