Livet Är Hårt, Ingen Har Överlevt Det .

Jag vet att det är nästan ingen som läser bloggen än , så jag kan ju lika gärna säga er en sak.
När jag kollar på min blogg, är det värsta depp bloggen . Men tro inte att jag inte har roligt .
Jag har ju mina vänner . Men ingen a dom läser den här bloggen . Dom vet inte om den .
Ni kan säkert förstå varför ...
Men jag ska visa dom den, när jag känner mig ''redo'', haha .
Det känns som jag ska typ gifta mig eller tappa oskulden eller nåt , LOL .


Jag undrar om jag ska börja skriva om lite små personliga saker.. Det gör jag ju redan, men på ett annat sätt .
Typ mina tankar o.s.v .
Det är väll det än blogg är tillför , right ?

jag ska bjuda er på en smily , fast det står i alla tidningar att smilys är föbjudna i blogginlägg !
:D

284125_242935795734055_100000529102559_911004_4066578_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0