KAPITEL .

Hej ,
Jag tänkte börja skriva min ''berätelse'' i kapitel .
Alltså , jag skriver om mitt liv, enda från början, i kapitelform .

Varför jag gör det här är för att jag vill att andra som kanske har det likadant , eller liknande, ska inse att dom inte är ensam . För jag har känt att jag är den enda i hela världen som har det såhär ibland .
Nu blir ni säkert jätte nyfikna och vill veta vad det handlar om , men ni får vänta och se .

Jag kan lova att det första kapitlet kommer upp inom 3 dagar.
Vill bara säga en sak till , och det är att jag vill att ni ska ha tålamod med min 'berättelse'', för början på mitt liv var väll ganska normalt .


En sak som jag vill att ni alla att tänka på :
När ni mår som värst, och det känns som allting är skit. Tänk då , att det finna alltid nån som har det värre.

/ LeeLee


weheartit and me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0