KAPITEL .

Jag har tänkt på det här med kapitlen, och jag vet inte riktigt om jag orkar med det just nu .
Har haft ganska fullt upp med helt onödiga saker igentligen ...
Men jag kommer skriva nästa kapitel såfort jag har tid och kan .


Jag har inte många läsare just nu , men när jag får det så kommer inlägg komma upp oftare .
Blir lixom roligare att blogga då .

Har märkt att det är något fel på kommentarerna, dom syns inte .
Men iaf, någon frågade om jag kunde snacka om sex och liknande.
Och visst, det kan jag . Fast inte just nu idag !
Tänkte passa på och berätta en sak om mig själv då, samtidigt som jag snckar om det !

/LeeLee


Tumblr_loeq4ugw4c1qfhzp5o1_500_large

Boy-club-girl-hot-life-love-favim.com-106739_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0