dag 2 - åsikt om olika ''raser'' .

dag 2 - åsikt om olika ''raser'' .

Enligt mig så spelar det väll ingen roll vilken hud färg man har ? Vi är väll människor allihopa hoppas jag ?
Jag har väldigt ofta fått vibbar av att andra tror jag är utländsk ? Vet inte varför, men för alla er som undrar är jag svensk .
Jag är en person som inte tål rasister, alla är värda en chans.
Vi diskuterade brott i skolan en gång, och våran lärare visade en statestik på att 82% av landets ''lätta''brott ( eller hur man nu säger), är det folk från utlandet som har gjort. Tycker det är en ganska hög siffra ?
Men då tänker jag såhär... Det kan ju inte bara vara såhär utan anledning? eller hur?
Så min teori är att Sverige tar för stort ansvar. Alltså, dom tar in för många från utlandet , utan att kunna hjälpa dom. Jag tycker inte att någon ska behöva bahandlas sämre än en annan.
Jag är ABSOLUT INTE rasist, men jag måste säga att det vore bättre om dom minskade invandringen .
Varför? Jo, för att alla ska få ''hjälp'', en lägenhet, pengar o.s.v . Annars så blir det ju inge bättre av att komma hit och inte få nån hjälp? eller hur ?

- It Don't Matter If You're Black Or White .



respekterar hur alla tycker och tänker . Men det här är mina tankar , och jag tollererar INTE rassism i min blogg .

Michael Jackson . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0