6

Tänkte göra olika delar av det här ämnet . Så det här blir del 1 .


DEL 1 - SEX FÖRSTA GÅNGEN .
När man inte haft sex med någon kan man ha mycket tankar om hur det kommer att kännas, hur man vill att det ska bli och om när det äntligen ska hända. Det går inte att bestämma en speciell ålder för när man är redo för att ha sex med någon annan, det måste man känna själv.
Första gången man har sex med någon kan kännas jätteskönt, spännande och underbart, men kanske blir det inte exakt som man tänkt sig. Precis som med mycket annat i livet, är sex någonting man i vanliga fall behöver öva på för att det ska bli riktigt bra.
Jag tycker att den man tappar oskulden med ska vara någon speciell som man litar på. Jag tycker så för att det finns risker att man får klamydia eller andra könssjukdommar om den man ligger med äe smittad. Fast om man vet att den personen har testat sig, eller kanske också är oskuld så är det mycket säkrare.

Jag tänkte berätta om när jag tappa oskulden i en lång historia som ni borde läsa...

Det var sommarlov, jag skulle börja 8an. Jag och mina kompisar hade ingenting att göra, så vi kom på att vi kunde ha fest. Vi planerade att vi skulle vara i min kompis stuga som låg lite ute på landet. Man kunde ta bussen dit. Vi frågade några kompisar, både killar och tjejer, om dom ville komma . Alla frågade hur det blev med spriten. Visst hade vi tänkt att man har sprit och så på en fest... Men vi var inte helt säker på om vi vågade dricka. Jag hade aldrig varit full. Hur fel det än kändes , så längtade jag. Så 2 av mina ko pisar fixade pengar till sprit . Och sprit fick vi. Cider, öl och ren jävla sprit. Vi åkte dit en dag innan och fixade allt. Stugan var ganska stor för att vara en stuga som hon sa. Snarare ett torp. Men vi slängde in spriten i kylen, fixade lite snacks och musik. Allt var klart. Adrenalinet hade börjat pumpa igång och vi hoppade runt i vardagsrummet i torpet och skrattade . Längtan var större en någonsin, men rädslan var också stor. Jag kände en klump i magen, jag var tvungen att ljuga för pappa. Visst, det är ingen stor grej att öjuga för föreldrarna, men tänk om att får reda på det?
Jag tänkte inge mer på det när jag kommit hem. Det ända som sprang runt i mitt huvud var ''vad ska jag ha på mig?''. Det måste ara nåt sexit, men inte för sexit. Nåt som killarna gillar . Mitt största problem var min bröst . Ganska pinsamt att snacka om. Men då hade jag inte speciellt stora. Så jag använde en puschup bh så dom skulle se större ut. Sen hade jag ett par korta jeansshorts som var ny inköpta och en tight svart tröja. Eller det var inte riktigt en tröja. Armarna var kortare an normalt och det var som en stor urigning i ryggen. Så man såg bh bandet. Jag drog ner tröjjan lite så mina bröst skulle synas mer. Nu var allt klart.
Jag vaknade tidigt nästa morgon. Helt uppspelt . Jag packade kläder och lite småsaker i en väska och drog lite senare hem till en av mina kompisar. Vi klädde på oss och sminkade oss tsm. Jag var avundsjuk på henne. Hon hade stora bröst, hon var brunare än mig och smalare. Fast jag försökte tränga bort det.
Vi satt på bussen påväg mot stugan. Vi tog en lite tidigare buss än alla andra som skulle komma. Så vi hann fixa lite grejjer. Det var två stora sovrum i torpet, och ett litet . Tillräckligt med sängar för alla som hade tänkt och ligga med varandra, tänkte jag. Hade inte ens en tanke om att jag var en av dom som skulle ligga med nån i en av dom dom sängarna. Jag var het enkelt inte redo. Ville lixom inte. Tänkte vänta tills min kropp var ''färdig utvecklad''.
Klockan var 8 . Ingen hade kommit än, men vi hade satt fram muggar, sprit, snacks och satt igång musiken. Kändes precis som en av dom här amerikanska college filmerna. Vi satt där och vänta i det stora vardagsrummet. Vi hade skjutit dom två sofforna åt sidan så det skulle bli lite av ett dansgolv. Musiken var påhögsta volym. Vi alla fick värsta danslusten, som vi tog en varsin cider och ställde oss och dansade i vänta på att alla skulle komma.
Sen märkte vi att ytterdörren öppnades och ungeför 8 pers kom in, 3 killar var det iaf. Killarna gick på våran skola. Dom skulle bärja 9an. Dom var skitsnygg. Solbrända, spretit hår, uppdragna jeans, och tshirt. Adrenalinet var så högt nu, så jag ville bara skrika. Det kom kanske 10 pers mer lite senare, så vi kansek var run 25 st i torpet. Kvällen flöt på, jag drack ganska mkt. För jag kände ingenting först. Men sen efter ett tag kommer jag knappt ihåg någonting. Men vid 12 tiden började jag dansa med en kille, kom knappt ihåg hurhan såg ut. Han var inte lika full som jag. Men jag tryckte mig i mot honom och dansade så sexit jag kunde. Sen började vi hångla . Sen kom jag nästan inte ihåg någonting på ett tag. Men Jag kom ihåg att killen drog med mig upp på över våningen, in i ett av det stora sovrummen. Dörren gick att låsa. ett sånt där gammaldags lås med en nyckel, så han låste. Jag slänge mig på sängen skrattandes. Han la sig ovan på mig och började strula med mig. Strula enligt mig är när man hånglar och taffsar på varandra typ. Vi kröp ner under täcket och han knöppte upp min bh. Jag skämdes. Men han värkade inte tyckta det var något konsigt. Han drog av sig tröjjan och sa: din tur. Så jag tog av mig tröjjan. Jag skämdes så extremt mycket. Men hanTittade på mig och log, vi hånglade ett tag och han to gpå min små bröst. Sen to han av mig mina shorts och sina egna byxor. Där låg vi och strulade i knappt underkläder. Jag kände pirret och jag var extremt kåt. Han drog av mig mina trosor och jag skämdes ännu mer. Jag hade int eplanerat det här så jag visste inte om det var rätt eller fel att inte ha rakat sig därnere. Men han brydde sig inte alls om det. Så hans tog av sig sina kalsonger och tog på sig en kondom. Sen kom jag nästan inte ihåg någonting heller. Bara att han låg ovanpå mig och stönade. Jag kom inte ihåg hur det kändes eller någonting. Dagen efter vaknade jag upp naken och ensam i sängen.


Hoppas ni läste allt ihop. För så som jag tappa oskulden är nånting jag ångrar. Jag har inte haft sex sen dess, för det känns som jag är oskuld. För jag kom inte ihåg hur det kändes, ingenting sånt. Jag ångrar mig.

del 2 kommer upp inom en vecka.

/LeeLee


Th_500_375_1291118399_tumblr_lcmwsv7fg81qcrss4o1_500_large_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0